Viaggiando in una comoda auto [Bertold Brecth]

Biagiendi in una còmoda vetura
in un’arruga inciusta de àcua proina
Eus biu un òmini totu a bisura a su scurigadroxu
chi nosi fiat fendi acinnus de ddu pigai cun nosus, cun una profunda ingratziada.
Tenemust una bòvida, tenemust unu logu e ddi seus passaus ananti
e eus intèndiu a mei etotu narendi cun boxi arrennegada: nou,
no podeus pigai a nisciunus.
Eus sighiu po unu bell’arrogu, fortzis una giorronnada de caminu,
candu in unu grei mi seu assicau de sa boxi cosa mia,
de su portamentu e de totu
custu mundu.

Viaggiando in una comoda auto
su una strada bagnata di pioggia
vedemmo un uomo tutto stracciato sul far della notte
che ci faceva cenno di prenderlo con noi, con un profondo inchino.
Avevamo un tetto, avevamo un post e gli passammo davanti
e udimmo me che dicevo con voce stizzosa: no,
non possiamo prendere nessuno.
Eravamo proseguiti un bel pezzo, forse una giornata di cammino,
quando d’improvviso mi spaventai della mia voce,
del mio contegno e di tutto
questo mondo.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuito su WordPress.com.

Su ↑